Thursday 27 February 2014

TUDIAA ! PAKATAN RAKYAT TUNAI JANJI BERI PERKHIDMATAN AIR PERCUMA



Tahniah diucapkan kepada rakyat negeri Selangor kerana anda sedang bersuka ria dengan keadaan yang berlaku di Selangor sekarang..

Bukan saja diberi air 20 meter padu secara percuma, malah hampir 2 minggu menadah air bantuan gara gara kedegilan kerajaan negeri bekerjasama dengan kerajaan pusat untuk membina projek loji penapisan air bagi menampung kepadatan penduduk di Lembah Klang.



Barang kali inilah caranya rakyat di Selangor menghargai usaha baik kerajaan PR yang bersusah payah menyediakan air percuma kepada mereka..

Ye lah, hari hari lori bawa air percuma masuk kawasan perumahan.. Rakyat hanya perlu bawa botol sebanyak mungkin dengan menadah air percuma berkenaan..Pakatan rakyat dah tunai janji dengan menyediakan semua perkhidmatan percuma untuk rakyat..


Harap rakyat di selangor mengekalkan momentum sokongan terhadap kerajaan negeri yang ada sekarang.. Bukan mudah nak dapat kerajaan macam ni yang Prihatin dengan kesusahan rakyat sehingga 2 minggu menanti air percuma dari kerajaan negeri.



2 Tahun lalu, EXCO kerajaan PR Selangor cakap bekalan air mencukupi dan MB Selangor kata mampu bertahan sehingga 2019.

Sebab tu mereka yakin mampu sedia air percuna untuk rakyat..kan  kan kan ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive