Thursday 30 August 2012

PANASS !!! SELEPAS DI MALUKAN UST AZHAR KINI ULARMAK ABBY ABADI CUBA SOUND DR MAZA ?


Tah kenapa aku rasa makin meluat tahap gaban tengok muka si bekas pelakon yang kononnya sekarang ni lebih Islamik dari umat Islam yang lain..Dulu aku duk lawan jugak hujah hujah si minah senget ni, tapi macam biasalah, bila tak boleh jawab dia retweet ja nanti ada lah 2,3 ekor malaun tolong spin..

Kali ni aku tengok abby dah makin besaq kepala, Terkejut jugak aku bila terbaca tweet yang tak patut disoalkan oleh si Abby kepada DR MAZA..Sebelum tu Abby patut tahu status dirinya yang sebelum mempersoalkan orang yang lebih arif dalam hal ni..

Aku masih tak dapat bayangkan apa yang Abby fikirkan semasa membalas apa yang ditulis oleh DR MAZA waktu tu..Apakah kerana taksub dengan parti yang dianutinya sehingga bertindak mengajar orang lain yang lebih arif supaya mengikut apa yang dikehendaki Pas..??



Semuanya bermula dengan tweet MAZA yang ini -


Kemudian minah kepala besar ni, agaknya tergedik2 kegatalan, tak boleh duduk diam selagi tak ajar Dr MAZA ini akan tanggungjawab sebenar seorang Islam menurut apa yang diajar oleh Pas.


Pengalamannya beberapa bulan berada diatas pentas ceramah Pas dan menjadi pujaan orang Pas telah memberi kesan kepada kepala Abby yang semakin membesar ! Abby boleh perasan yang dia sudah SETARAF dengan para ulama yang belajar dan mengajar agama berpuluh tahun ..Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive