Sunday 5 February 2012

PANAS!! PENYOKONG PAS TIDAK BERSYUKUR KOYAK DUIT BR1M?!! #savekedah @NajibRazak


Apa lah nak jadi dengan orang pas ni,dah la tak berterima kasih kat kerajaan,di koyaknya pula duit BR1M yang dia dapat tu..Apa salah kalau dah tak mau duit tu pi la derma kat ibu tunggal,anak yatim atau masjid,surau.ini tidak dia siap pi koyak lagi.Mesti termakan hasutan pemimpin pas kata duit BR1M haram..Kalau dah tau haram tu p terima buat apa.??tu la memang puak ni bodoh piang



Dari blog MKT

MKT membawa berita gempar dari Langkawi. Ini bukannya spekulasi atau andaian tetapi ianya benar-benar kejadian yang telah berlaku sejurus penyampaian Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) di Mukim Kedawang baru-baru ini.

Beritanya adalah adalah seorang hamba Allah ini yang sebenarnya layak menerima bantuan kewangan dari Kerajaan tetapi oleh kerana terlalu taksub kepada perjuangan salah sebuah parti Islam tu,dikoyaknya 10 keping not RM50.00 atas alasan duit haram. Dilakukannya didepan orang-orang yang hadir. Salah seorang yang hadir itu telah menceritakan peristiwa itu kepada MKT. Sayangnya tiada bukti bergambar tetapi ambillah ia sebagai teladan kepada yang masih belum dapat BR1M.

Pemberian itu bukanlah datangnya dari duit haram seperti yang digembar gemburkan. Ianya adalah dari sumber yang halal. Ingat Perdana Menteri nak bagi rakyatnya makan duit haram ker seperti kisah seorang Ketua Menteri tu? Gamak ambil duit judi lumba kuda bagi kepada golongan orang-orang tua di negerinya.


MTK
Masih tak sedar diri!!

1 comment:

Tok mu said...

Ptuih.. buat drama swasta pulak dah. Bukan pasal duit haram tapi sebenarnya Si Bahlol yang koyak duit tu dah diberi upah (mungkin lebih RM500) oleh ketua Si Bahlol tu supaya berlakon didepan orang ramai. Kira sama la macam Si Bangang yang buat-buat mati masa demo demo Bershit hari tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive