Wednesday 14 December 2011

18SX!!! ANAK DIDIK PUAK PAS DITANGKAP KANTOI BLOWJOB??



Siapa tahu mengenai Kolej Islam Madrasah Darul Ulum (MDU) Pokok Sena yang di miliki sepenuhnya oleh PAS Kedah?

Apa yang memeranjatkan Mc, pada 10 Disember lepas lebih kurang pada pukul 11 malam, pihak Tentera telah menahan 2 orang pelajar semester ke 2 Kolej tersebut yang sedang asyik melakukan aksi Blowjob (mengisap batang) di ladang getah berhampiran sempadan Malaysia -Thailand Kota Shah Putra.


Pasangan pelajar Pas melakukan aksi terkutuk ketika berada di dalam kereta. Pasangan tersebut telah di serahkan kepada Pejabat Agama Padang Terap untuk tindakan..sungguh memalukan.

Tentera memerhatikan pergerakan kereta terbabit kerana ingat ada jenayah penyeludupan. Rupanya bukan seludup, tapi jenayah mengisap. hehe..

Berjayakah PAS Kedah mendidik akhlak orang muda, tambahan pulak di pusat pendidikan PAS Kedah
Sekiranya bersangkutan dengan kes keruntuhan Akhlak, pasti Cybertrooper PAS akan menuding jari pada BN, nah sekarang apa yang berlaku apa yang PAS ajar? berjayakah PAS? Kalau bab nak hentam orang cukup hebat la Cybertrooper PAS ni,,ayat punya la putaq belit nak lindungkan kesalahan.

Kredit to: Aktivis Umno Pekan Naka di atas info anda

MTK
TUDIA AIH,APA DAH JADI DENGAN BAKAL USTAZ&USTAZAH PAS NI?BELUM HABES BELAJAQ DAH PANDAI BUAT BENDA BENDA NI?KAT KOLEJ TU ADA PENDIDIKAN SEKS KA?BELUM APA APA DAH CUBA DI LUAR..SAKAN BETUL LA PUAK PUAK NI..NI MESTI TERIKUT IKUT CARA ORANG ATASAN DEPA..MANA TAKNYA,SEMUA DOSA NIK AJIS BOLEH AMPUNKAN..NIK AJIS KAN NABI BAGI PUAK PUAK NI.TIKET SYURGA PUN PAS BOLEH BAGI.JANJI PANGKOH PAS..


sumber dari KEDAH KE KL

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive