Friday 18 July 2014

RAKAMAN AUDIO PEMBERONTAK MENGAKU TERSALAH TEMBAK PESAWAT MAS #MH17




Dakwaan terbaharu bahawa penerbangan Malaysia (MAS) MH17 ditembak jatuh oleh kumpulan militan tersebar, dengan rakaman yang didakwa perbualan antara pegawai perisikan tentera Rusia dan anggota kumpulan pemisah sebagai bukti, lapor sebuah akhbar Ukraine berbahasa Inggeris.

Dalam perbualan yang didakwa dipintas dan dikeluarkan oleh agensi keselamatan Ukraine (SBU), seorang anggota militan memaklumkan bahawa pesawat itu adalah ’100% persawat komersial’.

Rakaman itu yang diterjemahkan oleh The Kyiv Post menunjukkan Iglor Bezler – seorang komander utama Republik Rakyat Donetsk – berbual dengan seseorang yang dipercayai kolonel bersama Angkatan Tentera Rusia, Vasili Geranin.



Bezler berkata, mereka berjaya menembak jatuh sebuah pesawat dan kemudiannya mendapati ia adalah sebuah pesawat penumpang.

Selepas itu, kedua-duanya didengar berbincang mengenai serangan tersebut dengan salah seorang daripada mereka berkata pesawat tersebut berkecai di udara.

“Kami telah menemui mayat pertama iaitu orang awam.Pendek kata, ia 100 peratus pesawat komersial,Terdapat banyak mayat wanita dan kanak-kanak,” katanya.

Serpihan pesawat berkecai di sekitar kawasan perumahan dan tiada apa yang tinggal melainkan mayat, kerusi pesawat dan barangan penumpang seperti peralatan perubatan, tuala dan tisu tandas.


1 comment:

Anonymous said...

Bah. Pertama:

Jadi kalau Presiden Putin benar yg. disasarkan, lagi mustahil pemberontak Russia yg. terlibat - aku memang syak betul KEGANASAN buas ini perbuatan si ZIONIS-Israel-HAIWAN BUAS dan penyokong Baratnya serta ejen tempatan dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM! Kerana si PENGGANAS ZIONIS-KEPARAT/Israel-NATO dah menguasai rejim Ukraine tu serta juga UN – sebab tu PM ZIONIS UK mahu UN yg. menyiasat supaya disyaki, Russia dpt. dipersalahkan dan NATO boleh beroperasi secara rasmi di Ukraine (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495 , Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014)!

Si rejim PENGGANAS Ukraine/Barat-NATO serta media ZIONIS memang cuba memanipulasi dan menyalahkan kumpulan pemberontak pro-Russia itu, tapi General pemberontak pro-Russia; Igor Girkin tu bukan maksudkan MH17 dlm. videonya, tapi kapalterbang tentera Ukraine, An-26! Disyaki MH17 ditembak jatuh oleh rejim Ukraine-NATO selepas kapalterbang tentera Ukraine AN-26 itu ditembak – dan ejen rejim Ukraine-NATO yg. MENYAMAQ masuk dlm. kumpulan pemberontak Russia itu, kemudiannya MENIPU Gen. Igor yg. tidak sendiri berada di tempat kejadian (lihat transkrip telefon antara Gen. Igor dan Kolonel Russia itu yg. kononnya dirisik rejim Ukraine), selepas MH17 hilang, kononnya MH17 yg. ditembak olehnya!

Lagipun dilapurkan rejim Ukraine kononnya serpihan MH17 adalah di beberapa tempat jarak jauh - jadi mungkin satu tpt itu adalah serpihan AN-26 - tapi sudah dibersihkan rejim Ukraine! Jadi disyaki, kumpulan Pemberontak pro-Russia ini telah diPERANGKAP – asalnya akan dituduh membunuh Pres. Putin (untuk menghancurkan kerjasama Russia dan kumpulan pemberontak ini) tapi bila rejim Ukraine tersalah tembak MH17 kita, maka mereka tetap menuduh kumpulan pemberontak ini utk. MENGHANCURkannya dan juga Russia yg. menyokongnya; serta membenarkan penglibatan NATO secara rasmi dlm. Ukraine.

Makcik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive