Tuesday 25 June 2013

WOII DOUBLE Y @YuseriYusoff !!! LU MAU GADUH DENGAN TMK KER ???





Tak ada angin tak ada ribut tiba tiba bos TMK Mctheory blogger KedahkeKL.blogspot.com kena balun pagi tadi oleh blogger Double Y.. Klik SINI

Aku pun pelik mana depa dapat berita kata blogger kedah dipinggirkan oleh UMNO Kedah..  Sedangkan apa yang depa tulis tu tak betul langsung..Sebagai ahli dalam gabungan TMK, aku tahu situasi sebenar antara kami dan perhubungan negeri..

Sepatutnya blogger YY call Mctheory tanya keadaan sebenar apa yang berlaku di Kedah.. Bukannya hentam sembrono tanpa bukti dan fakta..Hehehe




Buat pengetahuan YY, perhubungan negeri tidak meminggirkan kami secara total, maksud aku bukan buang terus kami.. Depa masih guna pakai.. Alaa macam "pampers pakai buang".. Kena la faham, kami ni takdak jawatan apa apa pun dalam UMNO kami ni ahli biasa yang sayangkan parti.. Kami bukan dari kalangan AJK 4 peringkat yang selama ini bertungkus lumus memastikan BN menang di Kedah ( tangan di dada mata jeling atas ) hingga dapat habuan.. TMK satu group marhaen yang inginkan BN kembali menang di Kedah..

Memang benar banyak isu yang TMK bongkarkan hingga mengugat pimpinan Pas sewaktu Pas mentadbir dahulu.. Tapi macam biasalah ada orang lain claim usaha kami.. Kadang sedih jugak mengenang nasib kami sampai ada rakan dalam TMK terpaksa pinjam wang untuk teruskan perjuangan di Kedah.. Tapi kami redha je la bro..Nak buat macamana..

Kami tolong setakat yang termampu, macam live streaming kuliah mingguan di Seri Mentalon tu atas inisiatif kami dengan bantuan Warta Rakyat dan diterima dengan baik oleh YAB MB..

Tapi apa apa pun jutaan terima kasih kepada blogger YY, Sangkakalajari dan Kulaan Niring yang prihatin tentang nasib kami di Kedah..Anda sedar betapa pentingnya kami..

Nanti TMK turun KL kita pi pekena teh tarik ok ??

MTK
Diharap dengan rombakkan yang akan berlaku dalam Badan Perhubungan UMNO Negeri lepas ni semuanya akan selesai.. InsyaAllah

2 comments:

Kulaan Niring said...

Apa la nasib korang ibarat "lembu punnya susu, sapi yang dapat nama"...

Yuseri Yusoff said...

Lol..Mc tak melompat dia pulak lebih2..Mc suruh lu balun gua ke bro..hahaha sudah2 bantu UMNO Kedah...tak serik2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive