Monday 13 May 2013

PENGERUSI PKR AKUI ANWAR PUNCA KEKALAHAN DI KEDAH





PKR Kedah dah saling salah menyalah antara satu sama lain sebab tak dapat terima kekalahn teruk PKR Kedah..

Menurut sumber dalaman yang diterima, senarai nama calon yang dihantar oleh Pengerusi Pkr Kedah ditolak mentah mentah Anwar kerana Anwar mahukan kroni kroninya di Kedah..

Ada juga beberapa teman bagitau calon pkr yang tewas di Bakar Bata membawa 6 nama untuk dilobi dan akhirnya keenam enam mereka berjaya menjadi calon.Manakala senarai nama yang diserahkan oleh Pkr Kedah ditolak oleh Anwar..




Kekalahan Pakatan Rakyat (PR) khususnya PKR di Langkawi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) didakwa berpunca daripada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pengerusi PKR Kedah, Datuk Wan Salleh Wan Isa berkata, akibat ketegasan Anwar supaya dirinya tidak dicalonkan semula di mana-mana kerusi Dun atau Parlimen Langkawi telah menyebabkan rakyat menolak kepimpinan baru.

Beliau berkata, dirinya bertambah kesal dan kecewa apabila timbul pula khabar angin bahawa dirinya tidak bertanding semula selepas PRU12 adalah kerana sudah tahu akan kalah dengan pihak lawan pada PRU13.

“Sebab Anwar tidak bagi saya bertanding di Langkawi, akhirnya jadi fitnah hebat di sini. Terutama sekali kepada diri saya yang dituduh ambil duit, khianat kepada parti dan sebagainya.

2 comments:

Unknown said...

mengapa muka anwar mcm tu ye??? kalau jumpa tongah malam pasti terkejut...
lain macm je....

Anonymous said...

Muka dia dah tak ada seri dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive