Friday 5 October 2012

PANASS !!! PAS LANCAR KONDOM HALAL CAP NIK AJIS DALAM HARAKAH ?? @hdaily09


GAMBAR EDIT OKEY

Bukanlah niat aku nak mengutuk atau mencerca Pok Nik Aziz seperti apa yang aku buat kat gambar diatas tu..Tetapi aku nak hangpa semua buka mata sikit atas apa yang pencacai pakatan anak harom kononnya paling mulia lakukan fitnah terhadap Datuk Sri Najib..

Aku pun pelik macamana la otak otak pencacai beroperasi..Benda yang aku rasa tak perlu nak jadikan isu pun jadi modal depa nak mengutuk..Apa teruk sangatkah orang yang bernama Najib ?? Hina sangatkah Najib sampai sanggup tukar tanda roti canai ke roti Najib..





Kalau hangpa nak tau Maksud nama Najib tu adalah Keturunan yang mulia, utama, bernilai.. Lebih tinggi makna dari Aziz(Nik Aziz) hanya Yang mulia, yang kuat, kekasih..Anwar pulak hanya satu perkataan saja iaitu cahaya..Kalau hangpa nak tau boleh try kat SINI...

Ok,berbalik kepada gambar diatas..Kalau tengok pada tulisan sebelah kanan bawah tu ada tulis gambar ini telah disebarkan oleh portal penipu,pemfitnah yang mengaku Islam paling dasyat kat Malaysia..Sebab apa aku kata akhbar ni kaki fitnah ?? Sebabnya suka hati mak bapak tiri tokwan dia ja nak petik gambar yang belum tentu tulen atau palsu..

Sepatutnya editor harakah spesis setan yang dikenali ni pastikan dulu ketulenan gambar gambar yang di sebarkan dalam blog blog pencacai pakatan ni sebelum nak letak dalam ruangan terbaik dari blog..

blog pencacai

Hasil carian aku dalam google sebentar tadi tajuk dan link artikel fitnah tu memang ada tetapi bila di klik pada link tersebut aku dapati artikel tu telah ditarik balik oleh harakah..Lihat gambar dibawah hasil carian pada google..



Kenapa bila dah kantoi gambar tu sebenarnya telah di edit barulah harakah nak buang artikel?? Kenapa sebelum tu harakah tak periksa dulu ketulenan gambar ?? Mana sifat profesional editor harah ?? Kalau macamni lah kualiti portal harakah, memang patut pun KDN tak bagi jual kepada umum.. Harakah memang layak digelar portal penipu...



MTK
HARAKAH BAPAK SEGALA PEMFITNAH..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive