Friday 15 June 2012

TUDIAA !!! MENGUNDI TERMASUK DALAM RUKUN ISLAM PAS YANG KE ENAM ??!!


Artikel ni MTK petik dari rakan blog MELAYU KEDAH TERAKHIR..

PAS dilihat begitu terdesak untuk memenangi Pilihanraya ke 13 ini sehinggakan sanggup mempergunakan agama berhabis-habisan. Tidakkah mereka ini ada maruah ataupun Nur Islam didalam diri?

Baru-baru ini menuduh Kerajaan akan mengadakan Pilihanraya semasa musim haji. Biar MKT huraikan dengan jelas betapa 'kemaruk'nya dan bebalnya para penyokong-penyokong PAS ini.



Setiap tahun musim haji, pihak Kerajaan Arab Saudi menghadkan kuota jemaah haji daripada negara ini hanyalah sebanyak 28,000 orang sahaja. (itu satu fakta)

Keduanya, jumlah kerusi Parlimen adalah sebanyak 222 buah kerusi yang akan dipertandingkan didalam Pilihanraya kali ini.

Jika kita ambil secara keseluruhan 28,000 orang jemaah haji itu adalah terdiri daripada 40 peratus ahli-ahli PAS dan jentera Puilihanrayanya, 40 peratus pula adalah daripada ahli-ahli dan jentera UMNO, manakala bakinya 20 peratus terdiri daripada golongan atas pagar maka ini bermakna akan jatuh di setiap Parlimen bilangan ahli-ahli dan jentera politik yang tidak dapat mengundi adalah sebanyak cuma 50 orang sahaja.

Adakah dengan kekuatan 50 orang ini amat dikhuatiri oleh PAS sehinggakan sanggup melupakan peluang untuk menjadi Tetamu Allah?

MKT pun berasa hairan apabila ada juga kaldai-kaldai PAS sanggup menjilat apa sahaja yang diluahkan daripada mulut pemimpin mereka walaupun ianya menyimpang jauh dari nilai agama dan adat.

Apakah mereka otak mereka ini sudah gagal berfungsi?

ATAUPUN

ADAKAH AKAN KELUAR PULA FATWA BARU IAITU MENGUNDI DIPILIHANRAYA ADALAH RUKUN ISLAM KE-ENAM??

2 comments:

Anonymous said...

Tu dia Bodonya blogger UMNO nih....

Anonymous said...

Bodoh sungguh puak puak PAS ni. Jangan nak beranganlah. Mana boleh orang bodoh lagi biul nak perintah negara ini. Penganut ajaran sesat ni Allah tak akan izin memerintah negara Malaysia ini. Perangai puak puak hamPAS ni macam paria. Ulamak PAS ni perosak agama Islam yang telah UMNO martabat kan. PAS ni haramjadah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive