Thursday 14 June 2012

TERPANASS !!! DISKO SEJAHTERA NIKMAT UNTUK SEMUA KINI DIBUKA DI KEDAH !! #PASROSAK #SAVEKEDAH




Disko ini Khusus untuk penganut penganut pas seluruh Kedah yangg sedang kehausan hiburan malam..Mereka boleh lah datang beramai ramai menyaksikan sendiri pembangunan yang dibanggakan oleh Kerajaan Pas Kedah..

Kini anda pasti tidak akan dahaga lagi kerana sebuah DISCO SEJAHTERA NIKMAT UNTUK SEMUA sudah dibuka berhampiran Tesco Mergong..



Jadi tunggu apa lagi Sempena malam jumaat yang mulia ini,sarungkan pakaian anda yang paling stylo, pacakkan rambut anda dengan gel yang paling tahan lama..Ayuh beramai ramai ke DISCO SEJAHTERA UNTUK SEMUA..

Anda akan dihiburkan oleh DJ Liz.DJ wanita paling TOP..Inilah pesanan khidmat sejahtera untuk semua penganut pas kedah..Satu lagi projek daripada kerajaan negeri Kedah yang menghalalkan pusat hiburan beroperasi di Kedah bagi menambahkan lagi kutipan cukai hiburan..


MTK
IBADAH HAJI DAH TAK PENTING BAGI PAS,DEPA LEBIH PENTINGKAN PRU,JADI TAK HAIRANLAH DISKO JUGA DIHALALKAN OLEH MEREKA

1 comment:

Anonymous said...

depa ni gajah depan mata tak nampak ...tp gajah seberang lautan nampak pulak...cakap umno depa pon sama...nak pebetoi org...tp diri sendiri pon tak betoi...macam mana owg nak respect dan ikut....apa daaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive