Tuesday 12 June 2012

TERPANASS !!! AZMIN ALI PAKAI TANGKAL UNTUK MENANG PRU ??!





Amacam min?ok tak sidiran aku kat hang ?? suka hati hang ja nak kata DS Najib pakai bomoh nak tentu tarikh PRU.. Aku pun boleh cakap hang ada pakai tangkal nak hidup..Hang pakai tu untuk perlindungan dari ditanya tentang adegan makan aiskrim dalam jamban bersama perempuan simpanan..ok tak macam tu ??



Hang tak payah nak pertikaikan tarikh bila PRU..Hang tu patut tanya si gagap pasaipa takut nak bubar DUN sekali dengan Parlimen..Jangan nak melalak macam orang bodoh..PKR sendiri takut nak bubar..Sebab apa ?Tak puas menyamun harta Selangor kah ??

Bila Parlimen dibubarkan, tempoh BN dan PR berkempen tetap sama..Tak ada sapa yang lebih sapa yang kurang..La ni pun PKR dah mula sibuk berkempen pusing satu Malaysia menabur fitnah dan janji tak boleh pakai dekat rakyat Sabah dan Sarawak..

Janji PRU dulu pun belum tertunai lagi.Ada hati nak tambah janji lagi..Rakyat dah sedar yang parti pembangkang ni hanya pandai bercakap saja..tiada tindakkan. NATO ( Not Action Talk Only )

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive