Thursday 14 June 2012

PANASS !!! WARTAWAN HIBURAN PUNCA ANZALNA DAN NEELOFA BERGADUH ??



Siapa tidak kenal dengan Zubir? Seorang wartawan hiburan yang gemar mensensasikan kisah-kisah sensitif artis hingga menyebabkan konflik kecil menjadi barah.

Sudah banyak kali wartawan ini buat hal dengan cerita-cerita yang ditulisnya. Pernah dahulu penyanyi Hattan menggelarnya 'gemuk dan pendek' kerana menulis mengenai penceraian beliau.

Zubir juga pernah dikatakan menfitnah Miera Liyana dan Shahz Jaszle mengenai hubungan mereka yang putus dan pelbagai lagi kontroversi lain yang direka oleh beliau.

Entah apa tujuan beliau berbuat demikian..mungkin mencari publisiti murahan menjadi wartawan yang "digeruni" oleh artis.




Zubir juga pernah diugut dan keretanya disimbah cat akibat dari perbuatan celuparnya sebelum ini. Malah bangkai ayam juga pernah dibaling ke rumahnya namun semua itu tidak menginsafkan beliau dengan sikapnya yang keterlaluan itu

Sebaiknya artis-artis, terutamanya yang baru-baru ini berhati-hati dengan temubual yang dilakukan bersama wartawan jenis ini.

Jika tidak, nasib mereka mungkin akan menjadi seperti Anzalna yang telah disaman oleh Neelofa akibat dari kisah-kisah rahsia yang diluahkan kepada Zubir.

Tindakan Hans Isaac menasihati Neelofa juga satu langkah yang baik kerana awal-awal lagi beliau telah memberi amaran mengenai tingkah laku wartawan murahan tersebut.

Laporan Rotikaya menyebut Anzalna berasa amat terkejut dengan penulisan Zubir di akhbar tersebut kerana beliau sudah meminta perkara tersebut tidak dihebahkan kepada umum.

Akhirnya beliau sendiri terpaksa melantik peguamnya bagi menyelesaikan pertelingkahan dengan Neelofa yang dicipta oleh Zubir.

Bangga sekali si Zubir ini gamaknya..!SUMBER

7 comments:

Anonymous said...

kalu la betoi...

nak jugak tanya...
bila gamaknya..
si zubir ni.. last ambik wuduk..?
dan bila pulak gamaknya..
si zubir ni last semayang...?

Unamn said...

buat hal aje la si zubir ni.. hritu pasala yasmin hani .. bukan nak kata diri sendiri cukup perfect, tapi melampau sampai orang yang tak gaduh jadi gaduh..

Anonymous said...

klu betul nk cari rezeki ngn paltform sbg 'wartawan'..plss la jgn wat cerita yg x sepatutnye,krn 1 fine day u will get back what u give...n msa tu nti x de org yg akn tlg anda..kecuali keinsafan dr dri anda sendri..adios!!

Anonymous said...

kalo sedar diri 2 islam ingat2 la jangan asyik nk fitnah org..

Anonymous said...

ZUBIR NI LA REPORTER HIBURAN YG PALING MAKCIK2. MMG MULUT GAMPANG DIA NI ELOK DITUMBUK JER MULUT PUKIMAK NI SAMPAI BERDARAH.. LAGI SATU DIA NI PUN KAKI MAIN BONTOT .....

Anonymous said...

Zubirrr!!! Kau ni mau di panah petir ajer!!!.....

Anonymous said...

Zubiir pukimak.botak babi bodoh segala keturunan..menyemak je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive