Saturday 16 June 2012

PANASS !! KERANA TAK TAHAN DI TIBAI ,PEMBANGKANG UPAH BARUA PUKUL YB ZUL NORDIN ??!


Akibat tak tahan telinga melihat pemimpin pemimpin pakatan di TIBAI oleh YB Zul Nordin dalam parlimen beberapa hari yang lalu,barua barua suruhan PR mengamuk hendak memukul YB Zul dalam satu ceramah beliau..

Nasib baik keadaan terkawal kerana kehadiran polis dan anggota waris Malaya yang mengawal keadaan..Wah,masuk tempat orang terus nak serang,apa gila puak puak ni..hebat sangat kah??


Kalau jadi kat kawasan aku dah lama barua barua ni kena gantung kat pokok nyok..Jangan Buat gila..Jangan fikir hampa punya gila saja..Ingat kami ni tunggul kayu nak tengok saja ??



4 comments:

Anonymous said...

kesian barua barua ni,kena kencing dengan pemimpin sendiri pun masih tak blh buka mata bila bnyk pendedahan terbongkar..teruskan YB ZUL

Meow Bergaya said...

Ahli2 syurga Nik Ajis mengamuk! Tak sangka org2 syurga pun pandai mengamuk ye? ORG2 SYURGA PAS NIK AZIZ PUN BOLEH PEDIH TELINGA DENGAR PENDEDAHAN KEBENARAN, DAN LEBIH lagi DASYAT TAK BOLEH KAWAL PERASAAN.

Mrk2 yg berperangai binatang ni (terkam saja bila marah) adalah mrk2 yg berkepentingan dlm parti masing2, mrk takut dgn kebenaran yg disingkapkan YB Zul, parti mrk akan kalah dan mrk kempunan nak dapat kedudukan dan habuan.

Rakyat biasa yg tak ada kepentingan peribadi dlm parti mmg menunggu pendedahan2 sebegini krn mrk telah mula sedar selama ini terlalu lama dan terlalu banyak diperbodohkan oleh pemimpin2 pakatan haram yg tidak ada langsung melakukan kebajikan utk rakyat, HANYA PENIPUAN DAN PEMBOHONGAN BERSIRI YG DIHIDANGKAN.

Anonymous said...

Mereka takut untuk tahu dan mengakui kebenaran kerana sijil dan rekomen nik aziz ke sorga...nanti batil.....

YB Dato Zulkifli... teruskan usaha pemurnian fikrah rakyat .... Allah jua sebaik perlindungan............

Doa agar Al Sultan kurniakan Darjah Datuk Seri..( pengurbanan dan bakti yg tidak dapat dinafi negara dan bangsa dan benteng Inst Di Raja)
Ini bukan membodek tapi substance jelas..hanya jauhari yg mengenal manikam..

Anonymous said...

Salam, syabas..Teruskan YB Zul...Ini menunjukan mereka memahami apa yang terjadi...cuma masa ini tak boleh terima je....insyaalah sikit masa lagi mereka akan berubah...macam aku dulu...punya le taksubnya dengan anwar nih!...sekarang aku yg paling benci anwar...yg penting sampaikan...insyaalah ramai yg akan sedar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive