Wednesday 20 June 2012

GEMPARR !!! SIAPA PEMIMPIN PKR KEDAH NAK LOMPAT PARTI ??


Mtk baru dapat satu pesanan ringkas dari seorang rakan yang aktif dalam pembangkang,dalam msg itu beliau ada bertanya sama ada mtk dah tahu atau belum yang ada pemimpin PKR nak lompat parti..? MTK pun dah dapat berita ni minggu lepas apabila rakan blogger mymassa ada membongkar tentang isu ini..

Tapi MTK tak pasti siapa pemimpin itu adakah beliau pemimpin PKR dari Kedah mahupun sebaliknya..Lalu MTK tanya kepada rakan, siapa pemimpin itu.beliau hanya menyebut pemimpin PKR dari selatan Kedah yang aktif dengan PKR pusat..

Rakan MTK berkata beliau sebenarnya malas nak hebahkan pekara ini kepada orang lain kerana pemimpin itu mempunyai masalah peribadi dengan pemimpin PKR pusat..Tetapi kerana tak tahan dengan permainan orang atasan beliau terpaksa dedahkan juga..



Konflik dalaman PKR di Kedah sebenarnya sudah bercelaru, contohnya beberapa bulan lalu satu program bersama azmin diadakan oleh suk pkr Kedah tanpa pengetahuan ketua cabang pkr Alor Star sedangkan program itu dalam kawasan Alor Star.

Kebanyakkan Ahli cabang Alor Star Marah dengan sikap Suk Pkr Kedah yang menganak tirikan ketua ketua cabang dalam apa apa program..Ada satu ketika berlaku pergaduhan antara Suk Pkr Kedah dengan beberapa orang dalam satu mesyuarat di pejabat pkr di Alor Star.

Suk Pkr bangkit mempersoalkan kenapa beliau tidak layak menerima elaun RM 600 SU/MKK.lihat gambar dibawah

amkalorstar.net

Malah dengan bangganya Suk pkr menyebut "aku tidak hairan sangat dengan jawatan bodoh tu,ada banyak lagi GLC yang akan melantik saya"..Disitu kita boleh nampak pkr hanya pandai berlakon hadapan rakyat saja dibelakang mereka tak ubah seperti penyamun..Sekarang kita sudah faham,Pas yang mentadbir Kedah tetapi pkr yang tergila gila jawatan..Sebab itu perjuangan PR ni bukan untuk rakyat tetapi hanyalah untuk Wang,Kuasa dan Wanita semata mata..

1 comment:

Anonymous said...

ko masih baru dalam blogger nie..musim lompat dah habis daaa..semua tutup buku..setakat buka blog tulis camne..rosakkan UMNO aje ko nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive