Monday 4 June 2012

BETUL KE NI RUMAH BARU NIK AJIS ?? BUAT GUNA DUIT TABUNG MILO KE ?


Mengikut info yang MTK terima dari FB, Nik Aziz sedang membina sebuah mahligai atau Istana yang besar untuk kegunaannya dari kumpulan wang derma dari rakyat Kelantan. Ada kemungkinan besar, Nik Aziz akan mengunaan mahligai tersebut sebagai mercu tanda Kelantan negeri maju.


Sumber sini

Mahligai tersebut boleh dipanggil sebagai Rumah Rakyat kerana duit bagi pembinaan rumah yang menelan kos hampir RM 5JUTA itu adalah dari duit derma rakyat Kelantan setiap kali diadakan ceramah.

MTK berasa amat pelik dengan perkembangan ini. Sedangkan Lebuhraya Rakyat yang digembar-gemburkan oleh PAS Kelantan masih belum pun bermula. Kini Nik Aziz nak buat mahligai pulak.. ntah ntah duit kutipan tabung lebuh raya ni nak tampung kos rumah baru nik ajis ni..apakah Lebuhraya rakyat dan mahligai ini salah satu dari janji-janji yang akan di angkut semula pada PRU yang akan datang?

Mungkin ini janji PRU-13, untuk PAS terus berkuasa di Kelantan.

MTK
KESIAN PUAK PAS DUK BELA NIK AJIS KATA HIDUP SEDERHANA LA,TUP TUP KELUAQ PULA GAMBAQ ISTANA BARU NIK AJIS..

6 comments:

Anonymous said...

klau tak tau/tak pasti tlong jgn tuduh2 syg...sy bkan ahli pkr pn nak sebelah...SERIUS

Umno Asal said...

Jangan main hentam anak muda..member ramai dah kena saman..selidik sikit kasi proof kemas sikit..kerana tulisan..tak de pasai kena bayaq...Jangan ghairah cari isu..ramai mata sedang memerhati..duri dalam daging sedang berdenyut..

Medan Tempur Kedah said...

persoalan
"BETUL KE NI RUMAH BARU NIK AJIS ?? kalau tak betul jawab je tak betul..tak nampak ke tanda soal kat hujung tu ??

Anonymous said...

apa nak buat anak cucu ramai,terpaksa buat besar sikit supaya semua boleh bertedoh.kan?.

Unknown said...

agk2 la nk tipu pn.. ni rumah kt prlis ni... klu xcaye g la jln kt perlis.. rumah ni sblh highway nk ke kuala perlis je pn... dh abis modal ke nk fitnah org ni? tmbh2 plk org tu ulama... sedar la weiiii.. percuma je leh dosa.. bwk2 la bertaubat....

Anonymous said...

tu soalan laaa..bkn fitnah..aptb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive