Thursday 5 April 2012

TUDIAA!!! TERESA COCK TERLUPA NAK IKAT TALI BRA???


Masihkah anda ingat lagi dengan perangai SIAL NYONYA TUA ini Dulu sebelum PRU 2008, Nyonya ni dengan langsi mainkan isu mensensasikan isu ketuk ketampi bogel sehingga Kerajaan telah meminta maaf kepada Kerajaan China sebab Teresa Kok cakap yang jadi mangsa adalah warga China. Sedangkan yang kena tu adalah wanita Melayu..

Tanpa rasa bersalah si Nyonya ni langsung tidak meminta maaf kepada warga PDRM yang di hina dan di pandang rendah oleh masyarakat..Sehingga Imej dan kredibiliti jatuh gara gara kebodohan minah tua ni..Kali ini minah ni cuba menghangatkan kembali isu ramas nenen dan sekali lagi menyalahkan polis..









Mengikut dakwaan pompuan cina tu dia dikasari dan kena gangguan seksual oleh anggota polis wanita.Wanita dengan wanita adakah gangguan seksual??Pihak polis berhak untuk memeriksa suspek yang di tahan jika di syaki terlibat dengan apa jua kes..

MTK sendiri pernah ditahan dan diperiksa oleh polis,seluruh badan diperiksa dan melakukan ujian air kencing..Kita dah tahu itu adalah satu tugas polis,mereka berhak melakukan pemeriksaan ke atas kita.

Mengikut penjelasan Blogger RBF,Polis wanita bukan setakat berhak memicit payudara tahanan wanita, malah boleh meraba payudara atau membuka baju payudara seseorang tahanan wanita. Lebih dari itu mereka boleh buat termasuklah di bahagian alat sulit. Untuk tujuan pemeriksaan bagi memastikan tiada barang terlarang yang disorokan di bahagian-bahagian sulit wanita.

Kalau mengikut takrifan Theresa Kok dan malaysiakini seseorang anggota polis wanita menyentuh payudara tahanan wanita dikategorikan sebagai gangguan seksual, maka doktor-doktor yang memeriksa payudara kaum wanita juga termasuklah dalam kategori gangguan seksual.

Itulah kebodohan pembangkang yang tiada tolok bandingnya yang suka membuat undang-undang sendiri sesuka hati mereka.

Wanita itu mendakwa beberapa anggota badannya yang bengkak atau cedera akibat digari, termasuklah di bahagian pinggul, paha dan kiri betis.

Budak kecil yang berusia 3-4 tahun pun tahu, jika polis menggari seseorang pesalah tempat yang digari adalah pergelangan tangan. Belum ada polis di dunia ini yang menggari pesalah di paha.

Digari di tangan, kemudian cedera di pinggul, paha, dan betis. Logikkah ?

Terang-terang itu satu pembohongan. Sekali bohong mungkin orang boleh terima, tapi kalau sampai 2-3 bohongnya dalam satu cerita, maka seluruh cerita atau dakwaan itu adalah bohong semuanya.


MTK
TERNYATA NYONYA TUA NI SENGAJA NAK CARI PASAL LAGI DENGAN POLIS..

1 comment:

Anonymous said...

Betina bagsat ni yang hangpa pi dok layan pasai apa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive